zaterdag 26 januari 2013

Trouwkaart met datum.

Voor ons nichtje heb ik deze trouwkaart gemaakt. Namen erop vind ik een persoonlijk tintje aan een kaart geven en bij Just a Note willen ze een kaart zien met een datum erop dus staat aan de binnenkant de trouwdatum vermeld. Persoonlijker kan het niet. Papier is van Bo Bunnie en heb ik geruild met Lilian. Zij kwam op het idee om papier uit papierblokjes te ruilen. Vaak zitten er van 1 patroon meerdere velletjes in dus zodoende heb ik dit leuke hartjespapier gebruikt. De digi is van Karen Doodles en vind ik zelf zo een leuke trouwafbeelding. Ik ben tevreden. Wat ook nog wel leuk is om te vermelden bij Just a note wordt er gestemd op de mooiste kaart en die wint een prijsje.

8 opmerkingen:

  1. Erg mooi! De stempel is inderdaad erg leuk en je hebt er een geweldige kaart van gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke romantische kaart, mooi model.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,

    Wat een mooie kaart.
    En ook een goede tip om scrappapier te ruilen met andere hobbymaatjes.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge op mijn blog.
    Zou je alleen het prijsje nog even in je sidebar willen zetten zodat iedereen kan zien wat een mooie stempel ze kunnen winnen als ze ook meedoen ;-)

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is helemaal super Yvonne en natuurlijk hartstikke leuk dat ie zo persoonlijk is. Heb vanmorgen je kaartje gekregen, dank je wel, in het echt is ie nog leuker. Leuk gedaan om die boom en tak uit kurk te stansen en dan dat gras met bloemetjes. Ben er helemaal blij mee. Bedankt!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag zeker trots zijn op je kaart!! Ik vind 'm geweldig! Zo mooi met de namen en de datum, een leuke digi en prachtig papier!! Ik weet wel op wie ik ga stemmen!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die super Yvonne, ik vind hem prachtig, wat een gaaf model heb je gebruikt. Daar zullen ze wel heel blij mee zijn, zo heerlijk persoonlijk ook, helemaal top Yvonne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke trouwkaart heb je gemaakt groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen