dinsdag 17 april 2018

My favorites in 10 weeks

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start. Je vindt hem hier op het blog van Linda:http://lindacrea.blogspot.nl/ 10 weken aan een stuk plaats je iedere dinsdag een kaart met 1 van je favoriete diertjes van Eline Pellinkhof. Bij mij staat op nummer 1 : Het schaapje. Ik heb hier al zo veel leuke kaarten mee gemaakt. De meeste zijn geboortekaartjes geworden. Maar vandaag heb ik er een voorjaarskaart van gemaakt. Het is een schuifkaart. Erg leuk om te maken en te krijgen vind ik.

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet, en het schaapje is ook hoog in mijn top 10 beland. Erg leuk en mooie kaart! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! Het schaapje vind ik ook een leukerd.
    Tof die schuifkaart en hop je hebt nu 60 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik die ook heel vaak op babykaartjes, schattig hé!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk modelletje zeg en ook het schaapje is 1 van mijn toppertjes.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie schuifkaart is het geworden Yvonne!! Zo lief met dat schaapje.
    Op naar nummer 2 van iedereen volgende week. Ik zie er nu al naar uit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje heb je gemaakt Yvonne.
    Ik vind het schaapje ook zo'n lieverd.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat leuk zeg, en een zwart schaap, juist wat anders. Supergaaf. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje, ja en deze komt bij ons zeker ook binnenkort langs...

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf, zo leuk die schuifkaarten! Net of het schaap echt in de wei staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, het schaap op een schuifkaart. Dat modelletje wil ik ook nog eens gaan maken.
    Heel feestelijke uitdaging, vind ik het, met al die leuke dierenkaartjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat een lief kaartje!! Dat schaapje mist nog in mijn collectie ;) Bedankt voor het meedoen met onze Diertjes Dinsdag!
      Groetjes, Gerdine

      Verwijderen
  11. Grappig zoals je schaapje in de wei staat, echt leuk gedaan.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen